czwartek, 28 marca 2013

Suuper


Sieema :*

Życie to mam fajne. No czasem są małe wpadki i nie powodzenia, ale czasem. W ostatnim czasie to się działo dużo. Mam nową przyjaciółkę <3 no i takie małe zauroczenie, ale was to nie powinno interesować. :D   
Święta tuż tuż, a w domu małe porządki. W ostatnim czasie miałam duużo na głowie. No ta wstrętna szkoła. Ostatnio miałam dużo prób to przedstawienia ;) hah byłam jako zajączek :D suuper było ;) A na koniec od pani mieliśmy mały poczęstunek. 

A to takie se ;)  makijaż po zajączku hehe

Nie długo święta więc składam wam życzenia:

Z dala słychać trzask gałęzi,
to zajączek przez las pędzi.
Chociaż Wielka jest sobota,
ciężka czeka go robota.

Z hukiem wpada do kurnika,
bierze jajka, szybko znika,
w drodze wszystkie je maluje,
z trudem tempo utrzymuje.

Z pisankami zdążyć musi
zanim z Rezurekcji wrócisz.
Potem trochę chłop odpocznie,
w ciepłym gniazdku sobie spocznie.

Miejsca długo nie zagrzeje,
coś mu się na głowę leje.
Głośno śmieje się baranek:
To już Lany Poniedziałek!

Wesołych Świąt :-)



Życzę wam jak najlepiej spędzonych tych świąt. papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz