poniedziałek, 4 marca 2013

SIEMA TERAZ PARĘ SŁÓW O MNIE :D
  1. Nazywam się Iza, ale mówią na mnie Izda/Izydorek.
  2. Mam 13 lat i chodzę do klasy 6 c.
  3. hmmm czasem wydaje mi się, że nie lubię książek, ale jednak jak trafię na extra fajną to tak mnie wciąga, że nie mogę się od niej oderwać.
  4. Mam brata i siostrę.
  5. hmmm mój najlepszy przedmiot w szkole to: polski i religia.
  6. Z nauki jestem taka se, ale, że się bardzo staram to ma 4 i 5, a czasem nawet 6.
  7. Mój znak zodiaku to ryba, każdy kto też ma to żółwik. :D
  8. Lubię nosić sukienki, ale zazwyczaj na imprezy.
  9. Kocham lato i zimę. <333 :*
  10. Mój ulubiony kolor to czerwony, czasem żółty i błękitny.
  11. Słucham różnej muzyki.
  12. Uwielbiam śpiewać i tańczyć.
  13. Chodzę na scholę.
  14. Najbardziej ze sportu lubię siatkówkę i może troszkę koszykówkę.
  15. Jak byłam mała to nosiłam okulary, bo miałam zeza, ale teraz jestem bez.
  16. Uwielbiam moją klasę, mimo wielu wad. Jak chcemy jesteśmy sympatyczni, mili i normalni, ale to wszystko zależy od nas.
  17. Jestem optymistką, lubię się śmiać.
  18. Moja mama mówi, że jestem bardzo, aż za bardzo poważna.
  19. Hahahahahhahahhaha uwielbiam się zajmować małymi dziećmi.
  20. Moje wady są czasem bardzo wkurzające, że nawet można się obrazić. :(
  21. Bardzo lubię rysować. W następnych blogach znajdą się rysunki ode mnie dla was. :)
Jeśli gdziekolwiek znajdziecie u mnie jakieś błędy po prostu nie zwracajcie na nie uwagi!!!

1 komentarz:

  1. O.o Iza -moja imienniczka :***
    Świetny blog.! Bardzoz mi się podoba:) Mamy zze sobą duzzo wspólnego - teżz lubię rysować:) :)
    Bardzo dajny blog,oby tak dalej ;**
    http://world--of--teenagers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń